Buikspieren-oefenen.nl

Hoe krijg ik een six-pack?

Iedereen heeft een six-pack, maar voor de meesten van ons is het verborgen onder een laagje vet. Wil jij ook jouw six-pack op laten vallen?
Het is niet alleen indrukwekkend op het strand (hoewel dat zeker is), maar een teken van een sterk, functioneel lichaam. In dit artikel lees je alles om een six-pack te krijgen, maar voor het krijgen van een six-pack, heb je hier de vijf geboden die je moet volgen als je een solide six-pack wilt. Een trainingsplan dat sit-ups vervangt door gezonde kernbouwers, een zevendaags maaltijdplan om uw inspanningen te stimuleren en tips om te zorgen dat je stofwisseling (metabolisme) heel de dag door blijft gaan.
Hoe krijg ik een six-pack?
 1. Train met "anti" bewegingen
 Je lichaam doet zijn beste werk als je weerstand biedt aan bewegingen, zodat je niet omvalt als de trein remt. Moderne kerntraining richt zich op dergelijke "anti" bewegingen.
2. Train heel je lichaam
Je buikspieren zijn niet alles. Het werken aan uw schuine, dwarse buikspieren en onderrug zal onevenwichtigheden voorkomen en, als bijverdienste, u groter laten worden.
3. Gebruik staande oefeningen om vanuit alle hoeken je kern te raken
De inspanning in het echte leven gebeurt zelden als je ligt, dus de meeste zetten in dit plan ook niet. Je zult wennen aan het gebruik van je kern vanuit alle hoeken.
4. Eet beter, eet vooral niet minder
 Als het om eten gaat, zijn calorieën minder belangrijk dan kwaliteit. Op deze pagina laten we je zien hoe je moet eten voor je buikspieren zonder jezelf te laten verslappen.
5. Stress verminderen
Het stresshormoon cortisol zorgt ervoor dat je buikvet opslaat, dus teveel betekent dat je je buikspieren nooit zult zien, hoe hard je ook traint. Elimineer het en zie resultaten sneller.